söndag 15 april 2012

Nu är rosorna som finast, helt utslagna

Har bytt gardiner vilket resulterade i att jag målade lampan från guld till silver
Hade ställt klockan på 06.30 i går för att göra Moa redo för fotbollscupen, men när man tittade ut genom föstret så kändes det inte så aktuellt med fotboll utomhus, helt vitt på marken och det snöade ymningt. Men inget besked kunde ges om det var inställt så det vara bara att åka iväg för Mois, men hon kom hem igen ganska snart, det blev inställt. Idag där emot körde de cupen i strålande sol :-).
Gick en promenad igår i gummistövlar, för det var helt galet blött på marken, mina fina röda Esprit stövlar, men oj vilka skavsår jag fick på båda hälarna, så idag när jag skulle ge mig ut i det fina vädret så fick jag linka runt på en mycket kort promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar