lördag 21 april 2012

Fixade till en tavla på lilla toan

Jag är lite besatt av mina rosor, men ju mer de lider mot sitt slut desto vackrare är de

Köpte denna fina låda på Lagerhaus att förvara solglasögon i
När Moa kom hem från skolan igår så hade jag varit fullt upptagen med att städa och röja så jag hade inte hunnit äta lunch. Hinner sällan med det på mina lediga fredagar, men eftersom Mois inte har träning på fredagar längre så kunde vi återuppta fredags fikat, och det fick helt enkelt bli min lunch. Vi testade ett nytt fik denna gång, Moa, hennes kompis Wilma och jag, och det fick åtta poäng av tio möjliga utav oss alla tre.Bra med andra ord. Sedan hem och börja fixa middag, fick umgås lite med min make,innan  han gick och lade sig ganska tidigt pågrund av sin förkylning, och då satt jag igång att börja måla och fixa. Det är bäst att passa på när humöret infinner sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar