tisdag 20 november 2012




Nu är spegeln över öppna spisen borta

Hade mina kära kollegor hemma på en lite ost o vinkväll förra onsdagen, vaknade mitt i natten av att jag mådde illa och hade ont i magen, sprang på toa hela natten och kräktes på morgonen. Blev riktigt orolig att jag hade förgiftat hela min avdelning med någon dålig ost eller dylikt. Verkade dock vara endast jag som mådde dåligt, mådde extremt illa hela torsdagen och har haft ganska svårt att äta i några dagar. Har även åkt på feber och något så otroligt ont i nacke/skuldra, ja med andra ord så är det klent ställt häromkring, känner mig fortfarande inte friskt.
Inhandlade i allafall en mycket fin spegel i tisdags,på House Doctor, som också tillhör ROOM, passade ju toppen eftersom vi hade ett presentkort där, hade ju tänkt köpa en tavla men det bidde en spegel istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar