lördag 19 juni 2010

Back to business



Hola! Ja då var man hemma igen, vi har haft en toppen skön semester, det enda jag kan klaga på var vädret i början av veckan, ingen katastrof - växlande molnighet- men lite mer sol & mindre blåst hade inte skadat.Men det tog sig, åkte till Sitges i onsdags och då började kanonväderet,  Sitges är en jättemysig liten badort 3mil söder om Barcelona med bra platja, shopping och restauranger. Annars har vi hängt mycket i Bareloneta där vi hyrde en lya med havsutsikt från balkongen. Min nyinköpta bikini var ett toppen köp, Erik trodde jag hade gjort en fettsugning när jag hade på mig den :-).Det tråkiga med att resa är att jag alltid blir lite smådeppig när jag kommer hem, men det går som tur var över efter en dag.Vi ska hänga kvar i semester feelingen ikväll med grill & vin i la garden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar